Kalla det vad du vill. Men gott é det!

Jag och Sigge checkade in på Tanumstrand med pappa/morfar med familj för tre dagar av ”götteri”.

Inledde med 2 timmars badhushäng till Sigge & Alex lycka.Båda har laddat sedan i måndags. Minst sagt overload.

Följdes upp med god och välbehövlig mat.

Kvällens mest tveksamma var skillnaden på min och Sigges efterrätt.

Min = en äggkopp med rabarberkräm och maräng

Sigges = ”glasskula” enligt menyn visade sig vara en size+american+all+you+can+eat vanilj och choklad dröm.

Min inte+socker+utmaning a´la 100 dagar som Herr Thylen inspirerat till kraschlandade totalt.

20140502-223412.jpg

20140502-223357.jpg

tanumkvall

 

Utsikten levererar som alltid. Makalöst vackert.

I morgon blir det en sväng till Sportshopen för att hitta ett par nya löparskor. Mina gamla står fortfarande kvar (mest troligtvis inte) i Slottskogen sen sist helg. Såg en tjej på Instagram som gjort egna Nike ID skor som var grymt heta. Swooshen var i blå leopard tryck och resten av skon i het kombo av starka färger. Blir väldigt sugen på egen ID.

I övrigt skall vi…wait for it…BADA(!) både morgon och kväll. Vad gör man inte för sina skatter.

IMG_3502

Kommentera

