isvak

6 grader med flytande isblock! Som en dröm då containern var fylld med rent vatten tillskillnad från de tre ”sumpmarkspölarna” jag redan kravlat mig igenom.

Lördagens Tough Viking var en av de absolut roligaste utmaningar jag någonsin genomfört. Krypa i lera, hoppa över brinnande höbalar och spurta genom elhindret. What’s not to love!

monkeybar

Glada när vi möter familjen som står och hejar på vid ”monkey bar”.

segerbild

Bild lånad från Tough Vikings Facebooksida

Idag, två dagar senare är jag öm i överkroppen och upptäcker fortfarande nya blåmärken på knän och armbågar.

Inga värre fysiska skador än så. Sprang in i mål med en stor reva i löparbyxorna på rumpan. Den bjussar jag på!

Det var definitivt inte mitt sista Tough Viking. Det luktar tradition!

Däremot, ingen rast ingen ro, 17 maj är det Göteborgsvarvet som gäller.

Det gäller bara att snöra åt sina löparskor och ge sig ut.

God natt!

#domoresweden

Kommentera

