Vinterviken

Träningsvärken i benen behövde en rejäl promenad. Det blir inte vackrare vintertid än så här.

20130124-134524.jpg

20130124-134535.jpg

20130124-134557.jpg

20130124-134647.jpg

20130124-134702.jpg

Med skön musik kan man gå hur länge som helst.

Letar efter en version av Gangsta’s Paradise med Coolio. Ibland kan man höra en mer skönsjungande version men jag lyckas aldrig höra med vem.

Stevie Wonder har gjort original låten som Coolio inspirerats av, Pastime Paradise. Men det är inte den jag tänker på. Om någon kanske har en aning om vilken jag menar så vore det vänligt om du kan kommentera nedan.

Gjorde även sökningar på You Tube och hitta då ett skönt uppträdande med Coolio och Stevie Wonder ihop. Se här. (Syrran du kommer älska det. 🙂 )

Annars är jag som vanligt förälskad i alla duettremixer Florence & The Machines gör. Just nu är denna mest spelad i mina lurar!

2 reaktioner på ”Vinterviken

Kommentera

