Ren ondska

Jag pratar om tandvärk. It’s pure evil.

Jag tappade en lagning igår, troligtvis hade jag redan tappat en bit någon dag innan, för jag har haft lite molande värk som eskalerade igår. Som tur var, fick jag en akuttid imorse och tanden lagades. Men värken har inte släppt, lagningen krävde en del ryck och slit så det ömmar i hela truten. Mer än jobbigt.

För övrigt har det varit en himla go dag. Jag och Sigge har hängt med Linn och Ebba. Höjdpunkten måste varit när vi satte på Gagnam Style, dom blir som tokiga och gapskrattar och klappar händerna när deras mammor och pappor ger sig på den populära dansen.

Igår läste jag detta inlägg av Trendenser-Frida och laddade ner Lovisa Burfitts illustrationer innan man insåg att Renault hade gjort en jättemiss när de lade ut hennes illustrationer i högupplöst format, tillgängliga att ladda ner för vem som helst. Fullt förståeligt är de nu borttagna.

Lovisa har helt fantastiska illustrationer till salu på tex Rum21. Om ni missat det så kan man även köpa frimärken hos postens återförsäljare som Lovisa gjort illustrationer till, också dom väldigt vackra.

20130109-175343.jpg

4 reaktioner på ”Ren ondska

  1. Hej!
    Fin och välskriven blogg du har med vältagna bilder.
    Det där med tanden lät inte så roligt.
    Hoppas det är bättre nu och att det inte blev allt för dyrt att laga den?

    Trevlig helg.
    /Pelle

      • Okej.
        Usch lät inte roligt, är det lika obehagligt med rotfyllning som det låter?
        Frisktandvårdsförsäkring, vad är det?

        Hoppas jag inte var/är för nyfiken.

        Trevlig fortsättning på helgen.

  2. Hej,
    Missade precis Lovisa Burfitt-bilderna när tipset las upp på Trendenser, men såg i din blogg att du hade hunnit få tag på dem. Finns det någon möjlighet att du skulle kunna maila dem till mig? Vore verkligen supersnällt!

    Tack på förhand!

Kommentera

