Ett hav av inspiration

Kära vänner, skaffa er Pinterest. Mitt senaste nyförvärv i Team social media som stjäl min tid. Men. Den är bra.

Just Pin it.

Som instagram handlar det om bilder i första hand och som i styleroom skapar du album, moodboards, kalla det vad du vill. Helt beroende på i vilket syfte du tänkt använda Pinterest skapar du album därefter. För min del har det fungerat som ett oändligt hav av inredningsinspiration. Mina favorit inredningsbloggare har konton att följa. Men det bästa är att man stöter på nya favoriter. Hamna häromdagen på en dansk tjejs inredningsblogg som jag utan tvekan hade flyttat in i om det varit möjligt att bo i en blogg.

Det finns naturligtvis diverse kategorier såsom mode, kändisar, mat mm. Något för alla. Skapa en profil och testa.

Glöm inte följa mig. 🙂

brynjabrynjarsdottir

20121120-221025.jpg

20121120-221035.jpg

20121120-221041.jpg

Har du ett konto? Vad heter du?

Kommentera

