Föräldrar på vift.

N den lille lyckosten satte sig på ett plan till Rom idag med ett gäng polare för en weekends turistande och gödande. Hans mål är att komma hem 5 kg tyngre.

Jag måste säga att jag är ganska lyckosam jag med. Ett gäng med galna vänner skall ta med mig på en hemlig trip, som är en följd av mitt inträde i club 30 och som med allra största säkerhet kommer bli en helg med alldeles för mycket skratt och ett och annat vinglas…jag gissar bara nu. De kanske har bestämt att vi skall kurera oss på någon suspekt kurort som inte tillåter mobiler, serverar sjögräs och tillämpar total tystnad efter 19:00 på kvällen.

…..fast nä(!) inte en chans när de gäller dessa damer. 😉

Den som är lyckosammast av oss alla är Sigge mannen som har packat sin Fjällräven rygga med tandborste, pyjamas och apan Douglas och skall övernatta hos sin farmor. Kommer må som en kung. Det är nog hans föräldrar som skruvar lite på sig vid tanken av att inte vakna upp med honom.

Uppdateringar under helgen uteblir då jag som jag säkert tidigare nämnt inte är ihop med min Iphone längre. Jag har just nu en rebound mobil. It’s awesome (jag intalar mig det och förnekar den skada som gjorts med min image) 😉

Say hello to my little friend. Ja det är tillåtet att skratta.

Trevlig helg på er!

Kommentera

