They came bearing gifts

Då har man invigt huset med första födelsedagskalaset. Får tacka mamma som var guld värd och hjälpte till med den supergoda smörgåstårtan! Var så uppe i varv att jag glömde ta kort på det färdiga resultatet, men lyckades ta kort på resterna…:)

Bjuder även på lite tårtrester, en marängtårta att dö för. Det bästa är att den är så enkel att veva ihop!

Inte nog med att det var en jätte trevlig kväll med härligt släktbesök, they came bearing gifts!

Fick en hoj!! (med kartläsar stol åt Sigge)

Mitt upp i all husrrenovering har jag inte kittat garderoben något vidare, så jag blev riktigt glad över en leopardmönstrad genomskinlig skjorta och en vansinnigt snyggt skärp till. Båda grymt snygga till svarta jeans!

Idag åkte även denna snygga kofta/kavaj jacka i mörkgrå härlig färg på!

Sen fick jag denna lyxiga necessär i större version! Glittergodis!

Feels good being thirty!

En reaktion på ”They came bearing gifts

Kommentera

