Ljungskile Utmaningen – Nu kör vi!

2 timmar till start på torget i Ljungskile! Team Babycall-girls, jag och Eileen ger oss ut på en 3 mils cykelfärd med diverse utmaningar på vägen! Var tydligen publikvänliga utmaningar vid både ridklubben och kallbadhuset. Kallbadhuset känns ganska troligt att vi skall paddla, men vid ridklubben hoppas jag hellre på att vi ska mocka ett lass hästbajs än ta en ridtur måste jag nog säga…;)

Målgång är på torget i Ljungskile och beräknas från 12:30 – 13:30.

Nu måste jag ner och designa färdigt vår lagtröjor, ska bara hitta en svart spritpenna. Färgen i skrivaren var slut så mina ursprungliga planer föll i stöpet.

Önska oss lycka till!

Kommentera

