Vackra ting på väggen

Jag har under lång tid, uteslutande haft mina egna fotografier och prytt väggarna med. Några enstaka större tavlor har kvalificerat som oljemålningarna Niclas köpte i Thailand och Marimekko tyget jag spänt upp. Men nu har jag ett jättesug på svartvita bilder och framförallt posters med grafiska mönster, geometriska figurer eller fyndiga citat i snygg font.

Har fått tips från vänner på webbutiker med snygga exemplar och senast idag surfade jag in på två sidor som båda blev favoriter.

Har hittat en poster som jag nu måste köpa. Vare sig jag vill eller inte….

För er som känner till Niclas favorit blandning en fredagskväll förstår grejen. För er andra….rödvin och ostbågar någon??

/B

2 reaktioner på ”Vackra ting på väggen

  1. Den skulle passa väldigt bra på evelinas vägg också. Jag söker en poster som är ett måste till nya lghet, bild på Mark Wahlberg när han modellar för ck brief..du kan väl hålla ett öga öppet?

Kommentera

