100 % TV höst!

Med näst intill perfektion startar höstens hetaste tv-serier samtidigt som höstkylan kickar in!

Igår hade S.O.A premiär i staterna. (SOM vi har väntat!) Det innebär att det bör vara möjligt att streama redan nu, dock utan svensk text.

Igår upptäckte jag att det fanns sex avsnitt av True Blood som jag ännu inte sett! SÅ alla eventuella stormar och regnoväder, bring it on(!), det e jag och Eric Northman nu! 😉

Ej att förglömma, 2000 talets version av ”Beverly Hills 90210” fast med vampyrer och varulvar, Vampire Diaries har premiär på Sigges födelsedag den 11 oktober.

Till sist kör Gossip Girl igång sjätte och sista säsongen den 8 oktober.

Ja, jag fyller 30 år om 2 veckor om det var någon som misstog mig för 16 just nu….just clearifying.

/B

 

Kommentera

