Nu är vi på plats!

och nästan klara…. Nja det är väll att ta i.

Nu har vi bott i huset i ca 7 veckor. Vår plan var att ta det lugnt och inte stressa med den kosmetiska renoveringen invändigt….

Gott folk, då hade jag velat se hur det går till när vi INTE tar det lugnt. Då hade vi väll i ren ”extreme house makeover anda” jämnat det med marken och byggt nytt ..?!

För nu, 7 veckor senare så har vi målat/tapetserat alla rum utom 2. 🙂

Missförstå mig inte, för jag är väldigt glad över allt vi fått gjort. Det har gått fantastiskt bra och framförallt blivit enormt bra. Vi har fått väldigt mycket hjälp från släkt och vänner som alla besitter diverse unika skills. Det är vi mycket tacksamma för!

Sigge är grymt nöjd för alla ytor han har att röra sig på.

Han vill dock göra det klart att han är mest nöjd med just tvättstugan och då i första hand tvättmaskinen.

Jag personligen är förälskad i hela huset. Mer och mer för varje dag. Ni ska få en virtuell housetour inom kort.

Slutligen, jo jag har faktiskt tänkt att blåsa liv i denna dammiga lilla blogg.

Sov gott

B

Kommentera

