Just nu: fota golfbanan

Just nu är jag och rådjuren ensamma på golfbanan. Fotar för ett litet projekt.

Det gäller att vara snabb för att haffa den fina kvällssolen. Nästa gång får jag sno med mig en golfbil och skynda till 3:an 16 och 7:ans hål för att fånga nedgången. Nu hann jag egentligen bara få en del bra från träningsgreenområdet och ettans hål. Där fick jag sällskap av just rådjuret.

Detta rekommenderas som avkoppling! Helt underbart.

Nu hem och se om Ronaldo har smörat in ett mål eller två.

20120621-220234.jpg

20120621-220300.jpg

Bilderna är tagna med appen PRO HDR, med andra ord filter som förhöjer upplevelsen :).

2012 – epoken då fotomissarna inte existerar längre. Ta om, ta rätt. 🙂

En reaktion på ”Just nu: fota golfbanan

  1. Vi har gått en 18-håls runda i em-kväll och det var verkligen ljuvligt!
    På 11:ans green gick det en liten grävling och nosade runt, rena djurparken på banan kvällstid ;))
    Glad midsommar på dig, kram

Kommentera

