Skvaller från igår

Blev varken sjöslag eller utgång igår för vårt tjejsällskap. Skönt är det idag. Hade på förhand beslutat att ta det vackert då N skulle jobba och jag inte känt mig helt på tio sista veckan. Något som lurar i kroppen/halsen.

Men kul hade vi som vanligt.

Jag bjöd på mina nyfunna Loreen moves.

20120610-135913.jpg

”Rossan” stod för bästa insats i den norska karaoken när hon nynna till Perrellis Hero. Lyckades galant med den obligatoriska schlagerhöjningen. Vackert.

20120610-140123.jpg

Till sist satte Frida punkt för alla konversationer och debatter med kvällens motto.

”Jag är hellre en riktigt fräsch 40:åring, än en sleten 30:åring.”

Well spoken och vi kan inte annat än att hålla med. Frågor på det?

/B

20120610-140740.jpg

Tack Anna för en härlig kväll med god mat och mkt skratt som alltid!

/B

En reaktion på ”Skvaller från igår

Kommentera

