Fotat golfproffs

Hade lite fotosession med ”Lill-Florran” på golfbanan idag. Riktigt kul. Blev några väldigt bra bilder. Får alltid en oerhörd mersmak när jag fotat mycket.

20120608-220712.jpg

Fredagen har dock suget musten ur mig och resten av familjen. Halv åtta hade vi lagt Sigge, ätit serranoskinka med diverse mindblowing tillbehör och sippat var sitt glas rött och vi var redo att kasta in handduken. En timme senare var det precis vad N gjorde. Nu är det bara jag kvar, gäspningarna avlöser varandra som på ett löpande band och tårarna rinner (en absurd effekt av mina gäspningar).

Lika bra att ge efter för kroppens önskningar. Bör nog passa på att sova när jag kan, om Sigge ska göra en favorit i repris och böka omkring i vår säng mellan 03.00-04.00 inatt och dela ut den ena karatesparken efter den andra och flertalet skallningar på det.

Sigge kan däremot konsten att somna i vagnen lite hur som helst. Avslutar detta inlägg med ett exempel på det här.

20120608-221042.jpg

Man kan, men det är inte rätt.

God natt
B

Kommentera

