Moodboard – inspirationen flödar

FÖÖR lång inläggstorka, jag vet. Inte i brist på inspiration dock. Tvärtom, däremot brist på tillfällen som ges.

Va inne hos Lisa idag och slängde ett öga på tapeter och nämnde att jag skulle göra moodboards och fick då ett par tre käcka moodboards ”pärmar” ala Nordsjö Ide och Design. Toppen!

Så nu har jag förlorat mig själv in i inredningsvärlden efter att Sigge gått till sängs. Inspirationen har flödat och den första moodboarden är klar! Denna representerar mitt mål med huset i dess helhet. Med undantag för Sigges rum, det får bli en helt separat board, med mer färg!

Detta var så roligt så jag har bestämt mig för att göra fler och då ge mig på att vara mer nischad. En för kök, en för vardagsrum, hall osv. Men det kändes bra med en generell för den största utmaningen blir att få in den där röda tråden som vi är ute efter.

Inga protester från den andra hälften än så länge heller. Gillar denna boarden. Känns bra. 🙂

20120607-220344.jpg

20120607-220357.jpg

20120607-220404.jpg

20120607-220414.jpg

20120607-220419.jpg

/B

En reaktion på ”Moodboard – inspirationen flödar

Kommentera

