Sigge made the headlines

I onsdags var det dags för årets vårrus, denna gången i Vänersborg. Sigge debuterade och lyckades med hela tjejgänget fastna i Bohusläningens repotage! 😉

Läs det här!

Vädret var helt ok, trots molnigt, däremot varmt och uppehåll, så vi kunde lägga ut filtarna och smaska på dagens ”höjdpunkt” ;), spoken like a true runner.

20120511-134156.jpg

(Använder appen Diptic för att sätta ihop bildkollaget, sedan importerar jag den till Instagram)

Någon som är sugen på att springa Göteborgsvarvet imorgon? OM du lovar att springa under 2 timmar kan du få springa i mitt namn 😉

Jag har ofrivilligt bestämt att inte springa, har åkt på min ”majhosta”, den är numera en tradition och har därmed fått ett namn. Känns tråkigt ass hell när man köpt biljett för mer än ett år sedan och ”sett fram emot utmaningen”, hade gärna sprungit varvet med mamma, även om jag vet att det varit 2 timmar av tortyr. Men känns inte som jag har lust att riskera långtidsförkylning eller hjärtstopp.

Får helt enkelt sikta på Barcelona Marathon 2013 i mars.

/B

Kommentera

