Inredningstips – Styleroom

Satt och surfade efter inredningsinspiration (för ovanlighetens skull ;)) och hamnade på en rätt rolig sida, Styleroom. En sida där privatpersoner lägger upp före och efter bilder på deras ”omstyleningar” av rum och möbler.

Den här tjejen har gjort flera väldigt fina renoveringar!

Den här tjejen har inte lagt några före bilder men däremot flera bilder från det färdiga resultatet av hennes grymt fina ”vita havshus stil”.

På deras inspirationsavdelning hittar man fullt med kategorier av inspiration.

Till sist vill jag dela med mig av ett klassiskt ”out of the box” tips som jag läste i en inredningstidning:

När man hänger upp gardiner, att man ser till att hänga dom mer bredvid fönstret snarare än framför som vi normalt gör, då vi tenderar att täcka fönstret och därmed ljuset för mycket med långa draperade gardiner eller vepor. Känns det egentligen inte helt självklart när man säger det? Men ändå klämmer man ihop gardiner på den lilla yta som fönstret finns på. Ja ett tips jag tar till mig iaf!

/B

En reaktion på ”Inredningstips – Styleroom

Kommentera

