Där kom det

Jaha, det närmar sig nu. Startbevis anlände i brevlådan i veckan som gick. Lördagen den 12 maj smäller det. Då ska jag och mamma knyta på löparskorna och springa Göteborgsvarvet. Är jag redo? Nja det vore synd att påstå. Men runt ska jag. Hoppas på skönt löparväder. Ska bli kul att springa loppet för första gången. Om det festen runt omkring är minsta likt Stockholm Marathon är det en mkt god hjälp på vägen de 2,1 milen.

Borde gå ut och springa (det säger sig självt) vad har jag mina regnkläder till annars….

20120422-182946.jpg

20120422-182952.jpg

Kommentera

