Blocket tips!

Med tanke på att vi med lite tur kanske blir husägare inom kort, om allt går vår väg det vill säga, så har jag frossat i inredningstidningar hos Niclas syster tidigare idag och nu hos hans mamma som har bra inspiration liggandes på hög! Men då jag också har en förkärlek för snorbilliga gamla möbler som jag kan renovera till min egen stil så har jag självklart synat blocket i sömmarna. Kan inte låta bli att tipsa om några bra annonser, en och annan annons håller jag för mig själv, i fall husdealen skulle gå igenom 🙂

Annonser från Uddevalla:

Är du ute efter billiga stolar att göra om och framförallt många(!) stolar är det här en annons att titta in!

Klicka här för en serie möbler för ett överkomligt paketpris som kan bli potentiellt mycka fina möbler efter lite puts och färg och snygga tyger!

Fint vitt köksbord billligt i Stenungsund.

En länk för Frida Jensen, köksoffa för 500 kr i Uddevalla. Behöver målas och klä om sittdynor, vet inte om du gillar modellen på soffan, men det var bra pris!

Har säkert sagt det förr. För allmän inredningsinspiration är denna inredningsblogg min absoluta favorit. Färger, detaljer, fotografierna är helt i min smak.

Här kommer lite mer inspiration från tidningarna jag plöjt idag.

20120418-185317.jpg

20120418-185322.jpg

20120418-185857.jpg

20120418-190352.jpg

De två översta bilderna kommer från GT/Expressens inredningsbilaga och resterande bilder från tidningen Drömhem & Trädgård.

20120418-191034.jpg

20120418-191230.jpg

Kommentera

