Elsku amma min

Min älskade fina mormor somnade in igår efter många års sjukdom. Jag pratade med henne några timmar innan utan att veta hur illa det var just igår. Känns skönt att ha hört hennes röst så nyligen. Som om det var meningen, har mamma varit på besök hos henne hela veckan och satt med henne hela dagen igår. Det är blandade känslor, skönt för henne att hon fått släppa taget om kroppen som gett upp för flera år sedan trots att hjärta, själ och huvudet varit med. Samtidigt som jag önskat att hon hade fått träffa Sigge. Jag hoppas att hon nu är någonstans där hon kan gå, stå, springa, dansa och åka skidor igen och titta in på Sigge då och då.

Älskar dig mormor.

20120326-104530.jpg

20120326-104541.jpg

20120326-104552.jpg

20120326-104605.jpg

20120326-104620.jpg

6 reaktioner på ”Elsku amma min

  1. ❤ vilka fina bilder Brynja.. Kommer du ihåg den fina middagen hon fixat på min födelsedag när vi var på Island? Din goa mormor! Hoppas hon slipper lida mer nu o att hon får möjlighet att följa sigges liv på annat håll.. Kram ❤

  2. Beklagar så himla mycket Brynja. Har fortfarande kvar skålen jag fick av henne när vi var på Island. Hälsa din mor och syster att jag tänker på er! Kram

Kommentera

