Bilder från lördagförmiddagens korvgrillning

Här kommer lite fler bilder från lördagens korvgrillning i Ewa och Roberts trädgård. Sigge han gillar sin”storebror” bra mycket!

Blev tyvärr dålig efter grillningen. Började må illa när jag stod vid grillröken och kände mig yr och matt. Nicke hade gett sig ut på golfbanan så jag tog med mig Sigge hem. Direkt när jag stigit in i lägenheten kände jag paniken och rusa direkt in till badrummet. Lär inte äta grillad korv på ett tag. Sigge hade som tur somnat vilket gav mig tillfälle att vila en timme. Mådde därefter hyfsat, fortfarande matt, men nu bara tillbaka till att ha ont i halsen (så jävla ont också). Vet inte om det var en akut släng av magsjuka eller om jag andats in ohälsosamt mycket grillrök. Vågade inte chansa på det senare alternativet så dagens planer att träffa Fridas nyfödda Inez ställdes in för min del. Känns tråkigt men lär bli fler gånger.

Har inte heller njutit av det helt underbara vädret som varit i helgen har bara legat och vilat lördag och söndag i sängen/soffan, hoppas det fina vädret fortsätter denna veckan.

Ha en go söndag!

En reaktion på ”Bilder från lördagförmiddagens korvgrillning

  1. Hej vilka härliga bilder!! Han är ljuvlig Sigge och så älskas av sin storebror och oss andra 🙂 Längtar efter honom jämt! 🙂

    Hoppas att du snart är pigg och kry igen.

    Kram

Kommentera

