Träningsdagboken: Anna piskade mig i löpspåret

Anna tog tag i mig och fick mig ut i löpspåret. Den lilla gasellen har ett fasligt löpsteg, så jag visste på förhand att det skulle bli tufft! Hon såg till att jag ökade farten per km med 30 sekunder. En riktig bra bit på vägen, där mitt mål är 5 min/km oh lyckas hålla det under hela milen. Då gäller det att springa med någon som Anna som får dra en annan.

20120321-231504.jpg

Som alltid var det riktigt skönt efteråt!

20120321-231603.jpg

Idag fick jag äntligen upp mitt lilla ”Äntligen Hemma” projekt. Mina SIGGE tavlor. Det blev riktigt bra!

20120321-231713.jpg

20120321-231813.jpg

Imorgon skall jag fixa i ordning resten av rummet med lite nya möbler och tavlor. Så det känns som att det är en liten mini människa som bor där ;).

Nu: läggdags, Natti Natti!

Kommentera

