Hybrid housewife

Idag har jag maxat mina housewife poäng! Städat lägenheten ordentligt vilket med en 5 månaders kille tar allt som allt 8 timmar, lagom ;). De vassa vana mammorna gör det säkert på halva tiden och då ett helt hus.

Veva ihop en fisksoppa när Nicke kom hem. Tog något enkelt recept från Arla Köket App (vad gjorde jag före Google och appar ?!)

20120319-221254.jpg

Avslutade kvällen med en timmes gympa i Lj-e skolans gympasal. Lite väl mycket hopp, hade önskat mer styrka (där e torsdagens cirkelpass grymt) och musiken var lite off, men det har jag iofs full förståelse för, majoriteten är äldre damer och herrar och då passar det sådär med house och hip-hop.

20120319-221152.jpg

Ni kan numera kalla mig Bree.

En reaktion på ”Hybrid housewife

  1. Heja Brynja!

    Du vet om en sådär 2-3 barn till klarar du städet galant och en unge på varje höft, samtidigt som du svänger ihop soppan och bakar en kaka farten. Självklart är du under hela tiden lika sval och vacker. 🙂

Kommentera

