Kaffe hos Mille

Inledde morgonen med babysim. Jag var tydligen så snurrig imorse att jag missa badkläder till mig själv. Fick hyra en baddräkt, den första jag burit på 20 år eller liknande, gick så bra så. Synd att den inte var röd, släng med en livboj och jag hade känt mig som direkt klippt ur Baywatch…eeeh. Sigge njöt i fulla drag av badet som vanligt.

Idag fick vi bryta traditionen av att åka hem till Niclas mormor och morfar, var tvungen att åka hem med bilen till N som skulle på möte utanför 50 skyltarna.

Istället fick vi kaffe och smörgås hos Maria, Bella och Mille.

20120316-143030.jpg

20120316-143041.jpg

20120316-143054.jpg

Jag och Maria prata kameror och foto och hon tipsa om en distanskurs i bildredigering via Högskolan i Jönköping. Blev riktigt sugen! Måste kolla upp det mer, sista ansökan om en månad.

Maria hade köpt en sladdlös fjärrkontroll till kameran för 199 kr! Min är med sladd och var ngt dyrare, antar att den bör vara lite snabbare möjligtvis, men finns många fördelar med en sladdlös! Den får jag investera i.

20120316-144110.jpg

Nu blir det promenad, så Sigge får sova och jag behöver frisk luft.

3 reaktioner på ”Kaffe hos Mille

  1. Mille, Ville, Sigge, Nisse.. jisses..

    Jag testade en baddränkt för ett tag sen, och det var det fulaste jag nånsin sett mig själv i. Kände mig ungefär som ett piggsvin i formen… hjälp!

Kommentera

