Tidig 30-års present: Barcelona resa!

I september slutar jag vara twenty-something och inleder en ny fas, Brynja 3.0! Känns rätt bra faktiskt! Tror jag blir vassare för varje år som går. 🙂

Min kära mamma släppte bomben häromdagen och avslöjade min 30-års present, trots hela 6 månader kvar. Barcelona resa i mars 2013! Man tackar! 🙂 Har alltid velat resa till Barcelona. Gillar storstäder och har flera vänner som listar det som en av deras absoluta favoritstäder. Det blir en weekend och ja, som alltid, bör man läsa det finstilta* för att packa rätt. 😉 Min fina mamma hon e go hon.

20120315-092632.jpg

*Med flygbiljetten medföljer en startbiljett till Barcelona Marathon 2013

5 reaktioner på ”Tidig 30-års present: Barcelona resa!

Kommentera

