”Fika” på kallbadhuset

Efter att Sigge sovit två sköna stunder på förmiddagen och jag hunnit med diverse, vika tvätt, städa, äta frukost och andra projekt så behövde både han och jag frisk luft. SLängde på vår nya bästa kompis, bärselen och promenerade till kallbadhuset med en flaska mat till Sigge och kameran i högsta hugg. Det var verkligen en kanon ide. Så himla mysigt. Just där vi satt var vi skyddade mot den lilla vinden som fanns och solen fullkomligt STEKTE! Jag har utökat antalet fräknor till 1 000 000 000 000.

Fick några härliga bilder med systemkameran trots att jag glömde förlängningssladd till utlösaren hemma och har lånat ut mitt stativ. Fick även en hel del fina med Iphonen, dom kommer i nästa inlägg. Sigge var helt slut efter vår timmes långa utflykt att han stensomna så fort vi kom hem. 🙂

Lånade Niclas enormt snygga Islandströja som mamma stickat. Är mäkta imponerad av henne och har beslutat att det är något jag måste lära mig. Jag kan sticka men har aldrig lärt mig sticka efter mönster. Nu har jag bett mamma sticka en med likadant mönster till mig. Hon åker till Island om 2 veckor så då skulle hon inhandla garn.

//B

Kommentera

