Mormor i byn – ingen rast ingen ro

Igår anlände Sigges mormor till byn, det innebär en turné med Prästens lilla kråka för Sigge och en hel hög med träningsvärk undertecknad. Igår hade jag på förhand bestämt att prova cirkelträningen på Ljungskiles gymnastiskförening och tänkt ta med mamma. Men hennes klipptid krocka med passet, så i ett svagt ögonblick lovade jag att springa med henne när hon kom. Good LORD vad slut jag va efter cirkelträningen, och då hade jag 5 km löpning kvar, och mamma var inte det minsta benägen att vika sig.

Nu gick löpningen väldigt bra (och va SKITJOBBIG). Farten bättre än vanligt, enbart mamma att tacka för det och jag pusha mig mkt hårdare när hon är med vilket är ett måste om man ska va i form till Gbg varvet. Som alltid, var det enormt skönt efteråt. Känns en del jämnt över hela kroppen idag. Nu sitter vi på väg in till Uddevalla för babysim och har med oss kusinerna Elias och Linnea som båda har sportlov. Ska bli skönt att gå ner i den 35 gradiga poolen.

Ha en trevlig fredag!

20120224-083010.jpg

20120224-083025.jpg

20120224-083038.jpg

Kommentera

