Förberedelser inför the big Day!

Idag har jag fått fantastisk hjälp av mamma och Niclas mamma & pappa med förberedelser inför imorgon!

Vi är i fas med all mat, tårtor och dylikt. Har satt in rätt sidenband i dopklänningen som iår fyller 30! Min mormor stickade den till mitt dop och har därefter används av många av min mammas kusiner med flera samt även min syster. Finns en tillhörande gästbok där alla dop där klänningen används dokumenterats med samtliga gäster. Blir en fantastisk gästlista imorrn! 🙂

20120211-164654.jpg

Ny skall vi ner till församlingshemmet och duka.

//B

Kommentera

