Skratta ljudlöst…

Fattar ni hur svårt det är! Big Bang Theory säsong 3 är i särklass den bästa säsongen hittills, Sheldon Cooper når en helt ny nivå. Om Sigge ligger och sover i vaggan eller om han ligger i min famn och äter/sover och jag ser ett avsnitt är jag tvungen att skratta ljudlöst. Det går såådär, oundvikliga ljud pressas fram emellanåt och värst är när han ligger i famnen, att låta bli att skaka av skratt. Idag tog det priset i en scen som utspela sig i ett bollhav. Maj gaad, går inte att förstå om man inte upplever det själv. Niclas säger att jag tycker det är SÅ roligt för att jag är lika nördig som dom och har samma humor ;). Helt ok för mig! Nörd is the new It! 🙂

20120209-233013.jpg

Live long and prosper!

B

4 reaktioner på ”Skratta ljudlöst…

  1. älskar big bang och jag skrattar också högt så antar att jag är lika stor nörd! om du inte har sett den nya serien New Girl så kolla på den! hysterisk (om man är lite nördig så att säga 😉 hoppas ni får ett fint dop i morgon

Kommentera

