Första tjejen ut i gänget!

I år händer det, vi lämnar tjugonågonting bakom oss och stiger in i att vara 30! Jag är inte orolig, mitt nya motto är 35 är det nya 25! Så är med andra ord snart 20..;)

Först ut att firas är vår fina sångfågel till vän Ylva! Grattis!!!

20120131-213557.jpg

Idag hade vi ett litet intimt kvällsfika firande som skulle avslutas med jacuzzi bad hos Idas päron, men jag fick hoppa den sista delen. Trots att det är jag som tjatat mest om att bada. Vill ju bli frisk och tror inte det ökar mina chanser att bada utomhus i 10 minusgrader.

Ylva ska fira med stor fest i Gbg dagen före Sigges bröllop (WOW vilken felskrivning, dop såklart), lite dumt för min del, då det troligtvis blir ca 70 personer som kommer!! Så jag har lite att förbereda kvällen innan och kommer inte kunna fira henne då tyvärr.

Ska bli galet kul med så många som vill fira Sigge, stammis tanterna på gudstjänsten kommer väl slå bakut när det dyker upp 70 pers extra var av 30 barn. Kommer bli livat! 🙂

Nu: Filmtajm!
Imorgon: Niclas 37 år!

4 reaktioner på ”Första tjejen ut i gänget!

Kommentera

