Så nära att synda!

Jävlar vad nära det va! Sitter och streamar serier online, på samma sida kunde man streama Breaking Dawn part 1, och jag som INTE sett sen ännu! Kunde inte låta bli att trycka på play för att se kvaliteten, den var överkomlig men inte perfekt, men fick dåligt samvete efter 45 sekunder och stängde av. Jag och Niclas ska se den på bio. Måste göra snarast!!

20120127-195448.jpg

4 reaktioner på ”Så nära att synda!

  1. Jag såg den på en fullsatt bio med massa fjortisar som skrek så fort Edward va med i bild. Jag blev förbannad och bad dom hålla käften. Va vi sådana?

  2. så himla glad att du bloggar igen B! made my day när du inte tagit av skoskydden 😉
    tycker dock lite synd om dig som är sjuk. jag har haft en sån hosta i snart 7 veckor och det suger!!!!

Kommentera

