Söndagsglid

Idag tog vi oss en sväng ut till Torp för att kolla rean på Pondus. 50% på allt, jo man tackar! Har inte något klädsug med tanke på att man inte riktigt hittat tillbaka till sin ”normala” kroppshydda ännu, men ett par grymt snygga kängor fick jag av min väldigt snälle man.

20120115-214408.jpg

Därefter bar det av ut till Barckarna för mitt och Peters löppass. Kändes mycket bättre idag, men misstolka inte det för att det inte upplevdes jobbigt, däremot kände jag mig starkare, men låååångt kvar till Gbg varvs form.

Nu efter en fasligt spännande handbollsmatch på tv känns det grymt kul att EM är igång, även om det sög att Sverige tappa ledningen, men de skall nog vara nöjda med oavgjort.

Nu, film, Tresspass med Nicole Kidman och Nicholas Cage.

//B

Kommentera

