Elle galan 2012

Man skulle haft en inbjudan till årets Elle gala 2012! Min tjejkompis Maggan som jag plugga ihop med i D.C har en då hon nu jobbar som Svensk Damtidnings nya vimmelprinsessa. Läs hennes blogg här!

Lite annat än D.C Fashion week som vi gick på tillsammans 😉

Läste nyligen via Rodeo Magazines uppdatering på Facebook att Timbuktu fick pris för årets bäst klädda man! Vill minnas att jag tyckte till om detta redan för några veckor sedan! Det är han värd.

Acne blev årets svenska designer, inte fel alls. Har varit förälskad i alla deras klänningar med flätor i ryggen. Köpte en på rean och hade när jag var hög gravid i somras och skulle på bröllop. Det käcka är att den skall kunna användas även icke gravid. Min absoluta favoritfärg för den delen. Sen ska vi inte glömma min jeansjacka som jag inhandlade även den i somras, ren förälskelse! Illa nog ligger Acne butiken 50 m från kontoret där jag jobbar, det bidrar inte till en tjockare plånbok iaf.

20120113-225120.jpg

20120113-225127.jpg
Jag har den som är asymmetrisk i ryggen, med en sne fläta. Men jag hitta ingen bild. Dessa kommer från http://www.acne.com.

20120113-224013.jpg

Kommentera

