Träningsdagboken 2012

Vi tog oss ut i stormen och kämpade i backar och kom hem genomdränkta. Inte mitt val av väder men känns väldigt skönt nu när man kommit hem, in i värmen och sätter på en kopp kaffe.

Nästa vecka sätter jag och Peter igång med träning 2012. Barcken behöver någon som piskar honom och jag behöver en träningskompis som får mig att känna mig tvungen att genomföra passet. Så nu sitter jag här och planerar träningsveckan. Upplägget är 3 ggr i veckan, tis, tors & sön. Tanken är att springa, använda Barckarnas roddmaskin, medicinboll, gummiband, hantlar och egen kroppsvikt.

20111229-165002.jpg

Kommentera

