Böcker på hög!

Har flera spännande böcker som ligger och väntar.

Fick Steve Jobs biografi i present av ”svågern” Anders som jag verkligen ser fram emot att läsa. Fick även idag den ultimata New York guiden av Niclas, vilket inte kommer direkt stilla mitt sug efter ännu ett besök till the Big Apple.

Men just nu läser jag Underjordiska timmar (det är boken vi läser i den bokklubb som jag har ihop med några tjejer). Har inte kommit så långt ännu så har inget utlåtande just nu, men den skall läsas innan den 26:e jan för då har kg bokklubben hos mig! Måste även bestämma vilken bok som vi skall läsa till gången därpå, det är min uppgift som värd.

20111228-131749.jpg

Kommentera

