Erövringar julklappsleken 2011

Glömde redovisa vad jag fick med mig från jobbets julklappslek. Ett tag såg det onekligen riktigt bra ut när jag satt med vinflaska, 600gram choklad, en låda julskum och Patti Smiths bok, men turen kan fort vända i denna lek. Det slutade med att jag fick med mig boken hem. Har inte läst den själv och Niclas blev väldigt glad för han har velat läsa den ett bra tag nu.

20111226-180454.jpg

Hade även julklappsleken med tjejerna tidigare i månaden. Den julklappen är jag grymt nöjd med! Hade siktat in mig på den tidigt! Har velat ha en sådan sedan Ida hade med sig sin i Budapest för snart 2,5 år sedan! En nagellackstork!

20111226-180713.jpg

4 reaktioner på ”Erövringar julklappsleken 2011

Kommentera

