Pilot

Alla ”första” avsnitt i en serie börjar alltid med ett pilot avsnitt. Det här är mitt pilot inlägg. Har gått och varit sugen länge nu på en blogg, så here I go!

Bloggen kommer som titeln säger ta upp alla mina tips och trix 😉 Jag  ska lära er allt jag kan – det va min tre årige gudsons egna ord, då han berätta för sina dagisfröknar om sitt ansvar gentemot min nu 9 veckors lille Sigge. 🙂 Så det tänker jag anamma. Själv gillar jag att läsa bloggar som inspirerar mig inom mina olika intressen som foto, marknadsföring, kommunikation, hälsa, inredning, mode, musik med mera. Så det är vad ni kan förvänta er, en salig blandning!

Bloggen kommer även, som ett sidospår, fungera som min motivation mot Göteborgsvarvet 2012. Då jag blev mamma för 9 veckor sedan, finns det en del att jobba på för att lyckas springa varvet på under 2 timmar, och min tanke är att bloggen får fungera lite som en offentlig träningsdagbok för att sätta lite press på mig själv.

Och till sist, som redan nämn, har jag blivit mamma för lite mer än 9 veckor sedan till världens finaste Sigge, så en och annan fundering om mammaskapet lär dyka upp.

Nu kör vi!

 

4 reaktioner på ”Pilot

  1. Vad kul att du börjat blogga!
    Jag behöver lite pepp för att komma igång med motionen så jag ser fram mot din träningsdagbok 🙂 och det andra också förstås.
    Kram L

  2. Hej Brynja!
    Grattis till din härliga blogg, skall bli härligt att följa den 😉
    Ett tips om en blogg som också handliar om lite diverse sakers som mamma, träning, foto mm mm.
    Bloggen heter ”En mammas dagbok” och var nominerad i blogg-galan i stockholm nu i våras.
    En härlig blogg med många skratt….
    Lycka till med din och allt annat 🙂
    Kram

Kommentera

